Nytt trick
Vi jobbar vidare hemma i trädgården. Jag såg en hund som gjorde en volt i fotgående och tänkte wow vad häftigt. Igår började vi öva tricket, med godis såklart. Tapper och Baggis var superpåhugget. Ikväll när det blivit svalare ska vi repetera. Vi har också tränat apport, även om de bara tycker att vi leker kasta och hämta bollen....






