Värmerekord och kursen "Fria hundar"
Temperaturen slår över 30 grader och i förrgår var det 37 grader på verandan. Jag och hundarna tar det lugn och rör oss inte i onödan. Jag trodde att jag gått ut i tid härom dagen men trots att vi gick ut vid 7-tiden på morgonen så blev det för varmt för Baggis. Nu håller vi oss i skuggan...






